Things I Love Thursday #29

július 19, 2018
- szuper volt pénteken az Anna and the Barbies és a Vad Fruttik koncert
- majdnem egy egész napom ráment, de sikerült elintéznem egy csomó ügyet
- sok könyvvel végeztem: elolvastam Nora Webster történetét, ami annyira megfogott, hogy meg is vettem egy molytól - elvileg már úton van felém.
- kiolvastam végre egy POKET-et - Esterházy Péter műveiből készült válogatást, ill. a Magyar mesék lázadó lányoknak könyvet is, és egy friss fotós könyvet.
- jött egy vadiúj könyv is hozzám a héten - egy olasz könnyed scifi, Federico Baccomo Anna ​éppen hazudik regénye, amivel a Metropolis Media egy új sorozatot indított el Galaktika Latte néven.
- végignéztem egy régebb óta kerülgetett sorozatot: The End of the F***ing World - öt, ami egy bizarr alapkoncepcióval játszik. Nem gondoltam, hogy tetszeni fog, de annyira egyedi, jók a zenék, hangulatos az egész ;)

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.