Things I Love Thursday #28

július 12, 2018
- Foodtruck show a főtéren: megkóstoltam a lazacos-spenótos quiche-t az egyik kedvenc krimi könyvem tiszteletére :D
- beszereztem egy leveles-csíkos nyári nadrágot - ilyesmi mintás ruhát azóta szerettem volna, hogy Katán láttam ;)
- lement egy könyvtári projekt, reméljük nagyon jó eredménnyel - ősszel kiderül!
- kiolvastam a 3 könyvet - Fényigéző (ezzel lezártam egy újabb sorozatot), a Vér a vasra dark fantasyt (amivel viszont elkezdtem egy újat), és a Talpig feketében kisregényt (szintén sorozatkezdő)
- megvettem - szuper antikvár áron - az első Alice Munro könyvemet, kicsit ütött kopott, de a legfrissebb kiadás :)
- holnap indul a mininyaralás 1.0 :D

2 megjegyzés:

  1. annyira jók ezek a mintás cuccok, engem most az sem érdekel, hogy mindenki levélmintában jár, inkább örülök, hogy lehet kapni ilyen ruhákat. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. nekem eddig nem kattant be, hogy ez jól nézne ki rajtam is, de amikor láttalak rájöttem, hogy ki szeretném próbálni :D Hétfőn a Tescoban találtam nadrágot - fotót most nem találok róla, de majd biztos pózolok benne vmikor-vhol :D.

      Törlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.