Things I Love Thursday #27

július 05, 2018
- múlt héten megálmodtam egy képet az Aszályhoz, amit egész sokan lájkoltatok, ill. a nyári könyvlistám egyik tervezett eleme volt - szóval dupla öröm, hogy olvastam
- csatlakozhattam a Témázunk csapathoz és a könyvmolyságom 'kulisszatitkait' osztottam meg
- a sinrin-joku könyvön felbuzdulva (ma kezdtem amúgy el a HVG-nál megjelentet is Mijazaki Josifumitól, szóval nemsokára jön egy kis összehasonlítás), hétvégén kirándultunk egyet a közelben
- még tavasszal nagyon kíváncsi voltam a Fumax új kisregényeire - a Minden szív kaput nyit elment, a Vellitt Boo-t viszont félbehagytam, mert annyira idegen volt egész - plusz nyomasztott a többi olvasatlan otthon :D
- elolvastam - majdnem egyhuzamban - Vivien Holloway Winie Langton történeteit - örülök, hogy hallgattam a kollégámra, tervben van a Végtelen horizont is tőle
- hétfőn - több körömnyomdalemezzel együtt :D - meghozta a postás az új V.E.Schwab könyvet, A fényigézőt, aminek neki is álltam. Úgy érzem jó lesz, már most az első oldalakon sok eddig kihagyott részletet megtudtam a szereplőkről.
- na és ma 9 éves a blog :)

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.