Havi tervek - Március

március 01, 2018
Februárra túlvállaltam magam a havi terves listával - több könyv is becsúszott közben, nem sikerült a nagy téli olvasmánylistáról maradt 4 könyvvel se végeznem, ami pedig fő célom volt. De nem adom fel ezeket az évszakos kihívásokat, mert több régóta halogatott könyvre sikerült így sort kerítenem. 

Márciusra csak néhány könyvet emelek ki magamnak: sajátokat, ill. néhány könyvtárit, amik megfogtak mostanában.
Az Anna Gavalda kihívásom is lejár április elején, de már most tudom, hogy nem fogom újraolvasni szinte egész életművet, így csak az eddig még nem olvasott Vigaszágra koncentrálok :)
David Levithan YA könyvére a közelgő mozi verzió miatt figyeltem fel, és kíváncsi lettem mit hozott ki az író ebből a fura alaphelyzetből - eddig idegenkedtem ettől a könyvtől amikor csak láttam, de gondoltam adok neki egy esélyt. A többi saját ill. régebb óta halogatott mű ;) Egész sok YA-t válogatottam össze - ezek azért is jók, mert gyorsan olvashatók, de mindháromról jókat olvastam, hallottam.

Anna Gavalda: Vigaszág Életre kelni
David Levithan: Nap ​nap után
✓ Elena Ferrante: Az új név története
Kai Meyer: A betű mágusa
✓ Celeste Ng: Amit sohase mondtam el
Margaret Atwood: Boszorkánymagzat
Angie Thomas: The Hate U Give – A gyűlölet, amit adtál
✓ Julie Buxbaum: Három dolgot mondj
Charlie N. Holmberg: Az üvegmágus

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.