Nyereményjáték - eredményhirdetés!

november 17, 2017

Kisorsoltam az Egy kutya bakancslistája nyereményjáték nyertesét, aki nem más, mint Bernadett! Gratulálok, és már fel is vettem veled a kapcsolatot! :)

a Rafflecopter giveaway

A többieknek köszönöm, hogy játszottatok és figyeljétek a blogot mert szeretnék még többször nyereményjátékot szervezni :)

A válaszaitokat is nagyon köszönöm, a későbbiekben szeretnék bejegyzést írni az alábbi témákból, amiket kértetek:
- film és könyv összehasonlítás
- Stephen King könyvek - rajta vagyok, hogy megismerjem jobban az írót :D
- volt egy vélemény a sablonról is, azóta lecseréltem és remélem kényelmesebb lett! Ha bármi ilyen probléma van írjatok nyugodtan :)
- még több lista - hehehe, nem kell kétszer mondani :D Imádom a listákat!
- könyves képek, összehasonlító bejegyzések - itt nem tudom a film és könyv összehasonlításra gondoltál-e, ha nem akkor majd továbbgondolom ezt a témát
- horror könyvek - ez nekem komfortzónán kívüli, de ígérem kísérletezem majd a műfajjal ;)
- különleges borítók, borítók összehasonlítása, könyvjelzők
- zene - a kedvenc zenéim? A tilt-ben régebben megosztottam az aktuális kedvenceimet, ezt 'feltámasztom' majd, más ötletem nincs ami illene a könyvekhez.
- állatok - állatos könyveket ritkán olvasok, de macskás könyvek érdekelnek, ezekről várható majd valamikor bejegyzés

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.