Things I Love Thursday #39

szeptember 28, 2017
- vasárnap újraolvastam a Kitchent, így teljesítettem a saját kihívásomat :)
- az elmúlt napokban 3 könyvet (A Burgess fiúk-at, Lucy Bartont, és Háy János novelláit) is kiolvastam a szeptemberi terveim közül.
- elkezdtem a Cormoran Strike sorozatot nézni, nagyon tetszik és most kedvem lenne újraolvasni (és megvenni) az első részt
- megnéztük a Kingsman folytatását - az első részhez hasonlóan vicces, abszurd és látványos film lett :D Többször hangosan felröhögtünk, jó kikapcsolódást nyújtott.
- kihasználtam a Libri nagy akcióját és végre megvettem a Dina vagyok c. könyvet, amit már talán két éve el akarok olvasni. (Tavaly megjelent amúgy a folytatása is.)
- 'gyógyuló-csomagot' páromtól (jobb sarok) :D

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.