Mid-Year Book Freak Out Tag 2017

július 01, 2017
Készültem én is egy féléves mérleggel, de Pupilla meghívott, hogy töltsem ki ezt a tag-et, így most ez alapján tekintem át a 2017-es első félévemet. 

1. A legjobb 2017-es olvasmányod.
Fura, azt hittem sokkal több lesz az "5 pontos" könyv amiről írtam a blogon, szóval most könnyebb kiemelnem egyet ehhez a kategóriához.
"Ferrante nagyon érzékletesen, hipnotikusan ír - a buszon olvasva nehéz volt visszatérni a valóságba a nápolyi utcákról. Nagyon várom a folytatásokat, egyedi és fontos olvasmánya lett ez az idei évemnek!" - a teljes bejegyzés a könyvről

2. A legjobb folytatás, amit 2017-ben olvastál.
Kevés folytatást olvastam és szinte 3-4 csillagos kategória, már azt hittem nem is tudok itt mutatni semmit, de eszembe jutott a Persepolis!

3. Friss megjelenés, amit még nem olvastál, de szeretnél.
Benedek Szabolcs A fiumei cápa - már itt vár a polcomon, nemsokára elkezdem

4. Legjobban várt friss megjelenés az év második felére.
Talán ez,

na meg az illusztrált Harry Potter 3 :D

5. Legnagyobb csalódás.
Ebből idén több is volt: Han Kang: Növényevő, Winterson Időszakadékja

6. Legnagyobb meglepetés.
Kelsey Miller 'fogyókúrás' memoárja. Ez egy jó választás volt :)
7. Kedvenc új szerző (debütáló vagy számodra új).
Banana Yoshimoto - az év elején olvastam tőle és nagyon megfogott - végigolvastam a magyarul megjelent könyveit, molyon kihívást is készítettem hozzá :)

8. Legújabb könyves szerelem.
Idén nem olvastam olyan sok romantikus könyvet, így egy újraolvasott történet két szerelmespárját említeném: A ​csodálatos Waverley-kert könyvből a két nővért és a számukra ideális pasijaikat.

9. Legújabb kedvenc karakter.
Az Egy sötétebb mágiából Lina Bard.
10. Egy könyv, amin sírtál.
Nem volt ilyen.

11. Egy könyv, ami boldoggá tett. 
Lauren Graham - Talking ​As Fast As I Can/Gyorsan elhadarom - először az, hogy januárban elolvastam angolul, később pedig hogy magyarul is megjelent és megvettem.
Meg a májusi beszerzéseim úgy összességében - szép könyvek és mind érdekes olvasmányélményt nyújtott :)

12. Kedvenc filmes adaptáció, amit idén láttál.
Nem egészen film - A 13 okom volt tvsorozat adaptációja fogott meg a legjobban és újraolvastam ezt a könyvet emiatt.

13. Kedvenc értékelés, amit idén írtál.
Mondjuk ez.

14. A legszebb könyv, amit idén vásároltál (vagy kaptál).
Azt hiszem ide egyértelműen Meik Wiking Hygge c. könyve kell, hogy kerüljön!

15. Melyik könyveket szeretnéd elolvasni az év végéig?
Rengeteget :D pl: Alice Hoffman: The Rules of Magic, Paula Hawkins: A víz mélyén, Margaret Atwood: A szolgálólány meséje, Mariam Petroszjan: Abban a Házban stb.

16. Kiket jelölsz?
Konkrétan senkit, akinek tetszik vigye és kommenteljen ide, ha kész :)

A többiek féléve:
Dóri, Pupilla, Lobo, BubuMaczko, Nikkincs, Sister

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.