Things I Love Thursday #14

április 06, 2017
- péntek délutánt-estét egy rövid kis kirándulással töltöttük, készítettem egy kis videót is a látnivalónkról
- rácsodálkozni a tavaszi természetre
- vasárnapi extra jó időt kihasználtuk és a "Csótó" körül sétálva töltöttük a délutánt
- sokat olvastam megint az elmúlt napokban
- blogtervezőmet elővettem és jó volt így indítani a napot: madárcsicsergést hallgatva, kávét iszogatva - csak úgy záporoztak az új ötletek
- letudtam a Glamour napok első körét, kb fél óra alatt megjártam a Dm-et és a Rossmannt :)

2 megjegyzés:

  1. Nagyon jó ránézni a virágos képekre. :) A cicás notesz a blogterveződ? Nagyon aranyos.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :) Igen, a Pepcoban találtam tavaly, 40 ft volt azt hiszem :D

      Törlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.