Things I Love Thursday #1

január 05, 2017
- jól sikerült szilveszter: az utolsó pillanatban kiderült, hogy az asztalfoglalásunk él (egy héttel korábban jutott eszünkbe, hogy kellene foglalni egy asztalt valahol) - így egy jót bulizhattunk, mert a hely nem volt tele
- produktív vasárnap: az 5 óra alvás (és két erős olasz kávé) után egész nap pörögtem: naplót írtam, határidőnaplókat rendezgettem, feltettem egy hidratáló maszkot és elkezdtem a 2017-es év első könyvét (Tina Fey - A nagymenő)
- hétfőn megjött a nagy karácsonyi/szülinapi/akármilyen ajándék magamnak: egy új laptop - igazából az első laptopom :)
- kipróbáltunk egy (kézműves?) hamburgerezőt és már mondhatom, hogy kedvenc CafeFrei-es kávémmal (skandináv multikulti) zártuk a napot
és nektek hogy telt az első hét? :)

2 megjegyzés:

  1. De jó kis első heted volt! :) A laptop nagyon jó dolog, nekem a mostani a második, én már nem is szeretnék visszatérni az asztali számítógéphez.

    VálaszTörlés
  2. Jól indult az éved! :) Én sajnos betegséggel kezdtem. :( Remélem most egy darabig nem leszek már beteg.
    Café Freiben én legutóbb a Tokiói gyömbérhabos málnakávét próbáltam ki, ami tök érdekes, két kis pohárkrém tulajdonképpen, mint egy desszert. :) A skandináv multikultit is próbáltam már, az is nagyon finom! De a dohánykávét szeretem igazán, hosszan.

    VálaszTörlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.