Keri Smith - Nyírd ki ezt a naplót mindenhol

november 19, 2016
Szeptemberben fedeztem fel, hogy a Maxim Kiadó megjelenteti a Nyírd ki ezt a naplót 'utazós' verzióját, ami kisebb, rövidebb. mint az eredeti.
Ebben az elsődleges cél az, hogy egy étteremben/suliban/szabadban, stb nyírjuk ki. 

Van jó pár feladat, ami ismerős lehet az eredeti naplóból, de van egy-két speciális is, ahol tényleg az a cél, hogy kimozduljunk és a szabadban csináljuk meg, Több olyan oldal (lásd a képen) is belekerült, ahol nekünk kell kitalálnunk valamit. Persze az első feladatokat igyekeztem otthon megoldani, kényelmes voltam :D

Ami nem tetszik, hogy van olyan feladat - az előzőben is volt  - amit nem tudok már megcsinálni, mert a hátulján megoldottam valamit és nincs szívem kitépni :/
Az egyik ötletem
Ez már ismerős az előzőből
Összességében tetszett ez is - új ötleteket, vagy az elsőben kedvenccé vált oldalakat is itt megvalósítom. Nem volt már akkor a hűha élmény, mint az első - de aki még ismerkedik a naplóval, annak talán az 'eredetit' ajánlom, ezt pedig az igazi rajongóknak ;)

Készítettem megint egy kis videót a naplómról - pár oldalt már elkészítettem, plusz ma megúsztattam (tök bénán :D), az egyik oldalt:


4/5

Kiadó: Maxim Kiadó
Kiadás éve: 2016
Eredeti cím: Wreck this journal everywhere
Oldalszám: 144
Ár: 1999 Ft
Borító: 5/5

Fülszöveg:
"Keri Smith ismét próbára teszi a kreativitásodat. Már kinyírtad a naplót? Tedd meg újra! Imádni fogod ezt a könyvet is, mert csupa meglepetés. Vadonatúj, izgalmas, szórakoztató, vicces és meghökkentő feladatokkal csábít, hogy elkészítsd a saját könyved. Tedd próbára a fantáziádat, és add át magad a képzeletnek! Alkoss vagy tedd tönkre, a lényeg, hogy kedvedet leld benne. És ez a csoda most végre a zsebedben is elfér!"

2 megjegyzés:

  1. Most láttam nemrég könyvesboltban, és meglepődtem a méretén, hogy tényleg milyen pici, notesz-szerű ez a verzió. :) Én már úgy döntöttem nem veszek másfélét is, elég a régi, amit még úgysem nyírtam ki teljesen. :) A csókos lap tök jó lett, meg a madárkás is. ;) Vannak azért ebben is jópofa ötletek, de sejtettem, hogy van, ami azért ismétlődik. Kösz a posztot, videót róla! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Kis cuki :) Én is most már azt mondom, hogy meglettem volna nélküle, de sebaj. Az 'eredeti' jobb szerintem.
      Nincsmit ;)

      Törlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.