Olvass magyar íróktól!

augusztus 20, 2016
Nekem éveken át tartó folyamat volt, hogy ha magyar könyvre gondolok, akkor ne a szépirodalom és a kötelezők jussanak eszembe.Ti hogy vagytok vele? 

Régen elvoltam az angolszász szerzők szórakoztató könyveivel, nemigen volt ilyen magyar könyv a polcomon. Aztán jöttek a könyves blogok, kitágult a világ és ahogy nyomon is lehetett követni itt is, egyre több magyar szerzővel ismerkedtem meg (volt akivel személyesen is :D).

Ha már augusztus 20 van, akkor mutatok egy válogatást az idén olvasott magyar könyvek közül - elég változatos a lista: krimi, fantasy, scifi, szépirodalom. Nem kell messzire mennünk, hogy az adott műfajból igényes, és jó olvasmányra találjunk.

 
(már vártam mikor készíthetek valamit ezzel az oldallal :D).

Ha érdekel titeket még milyen magyar könyvet olvastam, katt ide ;)

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.