Régi adósságok

június 21, 2016
Amadea posztjának hatására Pupilla és Katacita is írt egy listát azokról a könyvekről, amik nagyon megfogták őket. Szeretem az ilyen bejegyzéseket, mert mindig újabb olvasnivalókra bukkanok, vagy pedig olyan könyvekre, amikről már hallottam, olvastam és már régóta el szeretném olvasni őket.

Most ezeket a 'régi adósságaimat' gyűjtöttem össze - van pár, amit az aktuális nyári listámra már beválogattam. Van amibe már belekezdtem, de valamiért félbemaradt. 
forrás
  1. Gregory McGuire: A boszorkány
  2. Murakami Haruki: Norvég erdő (vagy Murakamitól akármi)
  3. Karen M. Moning: Tündérkrónikák
  4. Peter S. Beagle: Az utolsó egyszarvú
  5. Jasper Fforde: A Jane Eyre eset 
  6. Stieg Larsson: A tetovált lány
  7. Anne Rice: Boszorkányok órája
  8. Douglas Adams: Galaxis Útikalauz stopposoknak
  9. Umberto Eco: A rózsa neve
  10. Anne Frank: Anne Frank naplója
  11. Ray Bradbury: Fahrenheit 451
  12. Jack Kerouac: Úton
  13. Szerb Antal: A Pendragon legenda
  14. Szabó Magda: Für Elise
  15. Kazuo Ishiguro: Napok romjai
Nektek van ilyen régóta halogatott olvasmánylistátok?

4 megjegyzés:

  1. Még 2014-ben csináltam egy hasonló posztot, mert elég sok a matuzsálem az én várólistámon is... http://pupillaolvas.blogspot.hu/2014/01/a-varolista-matuzsalemjei.html Nos, most, hogy megnéztem, a legrégebben várakozók közül (amiknél akkor is volt vagy egy évtized már, vagy akár több :D ) csak az Urak és játékosokat olvastam el eddig. :D Neked szerintem közel sem várnak ilyen régóta könyvek a listádon. :)
    A Tündérkrónikákból egyet sem olvastál még? :O

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Erre a bejegyzésedre emlékszem! Szerintem a legrégebbi 5-6 éve vár rám. És akkor még nem is vettem fel a listára, azokat a könyveket amik saját példányként porosodnak a polcaimon :D
      Tündérkrónikák - nem, teljesen kimaradt. Amikor ez ment, akkor én azt hiszem a True Bloodra voltam rákattanva :D

      Törlés
    2. Nekem kétszer annyi idősek is vannak, meg elég nagy a várólistám, valami 450 könyv van rajta, amik tényleg itt állnak és várnak... :D sose olvasok el mindent, amit szeretnék :D :D
      Szerintem te is szeretnéd a Tündérkrónikákat. :) Hú, a True Blood jó volt! Én az első részt olvastam, és nagyon szerettem, pedig nem vagyok vámpír-téma rajongó. Viszont valamiért nem folytattam, pedig megvan itthon vagy 4 része is. ... majd elő kéne vennem. Na ez is már vagy 4-5 éves történet :D

      Törlés
  2. De jó poszt! :) Asszem az én listám is jó hosszú lenne, a Galaxis útikalauz pl. rajta lenne, ezer éve tologatom...
    A könyvek nagy részét olvastam a listádról, és általában szerettem is őket. :)

    VálaszTörlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.