Évösszegzés - 2015

A szokásos mega-giga évösszegző bejegyzés az idei évemről:
weheartit

Idén olvasott könyvek:

124 - a tavalyi 96-ot bőven túlszárnyaltam, nem is értem ezt a nagy különbséget, hogy sikerült tavaly annyival kevesett könyvet olvasnom, idén meg ennyit :D Ha valakit érdekel, molyos polcomon is megnézhetitek miket olvastam.
ebook: 26
angolul: 5 (Paddington, Austin Kleon két könyve, Queenie lovesongja, és a Marie Kondo könyv)
hangoskönyv: 2 (elég gyér :D)
✎ Könyvtárból: 28
kb  38 000 oldal összesen


Beszerzett könyvek:

71 (+2 színező), ebből már 6 nincs nálam (cseréltem, rukkoltam, vagy eladtam)
✧Csere: 2 érkezett (sikerült leszoknom erről :D)
✧Rukkoláról: 6 jött
✧Ajándékba kaptam: 9
✧Nyertem: 2
✧Reci: 15

A blogról

Google readeren kereszült 131-en követtek már, köszönöm! :) Ezen kívül még mindig megtalálható vagyok a Bloglovinon, a MagyarBlogok oldalon és április vége óta működik a blog facebook oldala is.

107 könyvről írtam, havonta átlagosan 10-ről, összesen 256 bejegyzés született

A rovatok közül állandó volt a Havi zárás, a Friss könyvek, Akcióvadász, Körbeposzt és egy új, a TILT (Things I love thursday), a többi korábbit elhanyagoltam, a Top5-ről és a Barangolásról még született egy-két bejegyzés, de a többivel majd talán jövőre visszatérek ;)

2015 legjobbjai

♥ Kedvenc új kiadók: Scolar és Libri
♥ Top könyvek: hűű itt bajban vagyok mert annyi jó könyvet olvastam, hogy nem győzném felsorolni! Írtam idén végre top5 nyár és ősz bejegyzést, plusz ebben a bejegyzésben is összegyűjtöttema legjobb könyveket, amiket idén olvastam.
♥ Kedvenc új író: Angela Carter,
♥ Könyves élmények: idén találkozam először a könyvfeszten PuPillával, Teklával, Zakkanttal, Nikkinccsel és Szilvamaggal. Üstökössel is találkoztam idén kétszer is, remélem már hagyomány lesz  a közös könyfeszt-könyvhét :) Könyvhéten összehoztunk Nitával is egy rövid találkát, és megölelgethettem kedvenc podcastosom Brigit is :D Katacitával pedig az őszi győri kirándulásunk alkamával ültünk le kávézni.

Az év összegzése a terveimet tekintve: 

✓ A várólistacsökkentés nem sikerült idén sem, de 10 könyvet elolvastam a 12-ből!
✓ Igyekeztem nem sok könyvet venni, ez több-kevesebb sikerrel ment, inkább könyvtáraztam, és kevesebbet cseréltem. Továbbra is olvasntam az 1001 könyv listás klasszikusokat (102 könyvnél tartok) és különféle nemzetek íróinak műveire is rákaptam.
✓ A megismerni vágyott új szerzők (Hrabal, Alice Munroe, Stephen King, Kondor Vilmos, Patrick Modiano) közül csak Kondor Vilmostól és Modianótól sikerült, a többieket görgetem át jövőre :D

Terveim 2016-ra

- többet olvasni angolul
- néhány régi kedvencet újraolvasni 
- tényleg csak annyi könyvet megvenni, amennyit el is tudok olvasni (a kihívás hozzá)
- 1001 könyves listáról elérni a 150 könyvet (mivel a kihívás jövő decemberben lejár)
- többféle műfajt olvasni
- több hangoskönyvet hallgatni
- kevesebb könyvet venni :)

A többiek évzáró bejegyzései

Katacita, Amadea, PuPilla, Nita, Anna, Tekla, Zakkant, Nikkincs, MiaMona, Lobo
weheartit

Megjegyzések

  1. Év közben is éreztem, hogy eszméletlen gyors vagy, és lám, tényleg jó sok oldalt elolvastál! :)
    A Libri és a Scolar nekem is nagy kedvencek lettek idén! :)
    Van sok közös kedvencünk, meg néhány, amit szeretnék elolvasni a te listádról, pl. az Enyém a várat vagy A lány a vonatont.

    Nagyon örülök, hogy megismerhettelek, remélem, idén is találkozunk, mondjuk a többiekkel karöltve. :)

    VálaszTörlés
  2. Rengeteget olvastál, gratulálok hozzá, szép teljesítmény! :) És végre valaki hasonló mennyiségű bezsákolt könyvvel, mint én! :) Tetszik nagyon a legjobb olvasmányos listád, főleg, hogy rajta van a Campari is Audrey is, és egy csomó olyan könyve, amiket tervezek 2016-ban olvasni, pl. Stallo, Tolvajok tele, A titkos történet, Szikomorfa, Enyém a vár... :)

    Hajrá a tervekhez! :) Búék! :)

    VálaszTörlés
  3. @Katacita:
    Most olvasgatom a többi évösszegzést, látom, hogy pár dolgot kihagytam, pl nem volt olyan sok olvasmány ami csalódás lett volna, valahogy csupa jó könyvre nyúltam rá! :D
    A lány a vonaton nekem nagy meglepetés volt, de elég változó kinek hogy jön be, remélem neked tetszeni fog ;)
    Remélem találkozunk - könyvfeszt/hét?

    @Üstökös: ennek örülök! :))

    @PuPilla: köszi!! :) nincséletem :D Mindet jó szívvel ajánlom! Köszi, bújjjjjék! :)

    VálaszTörlés
  4. Húh mennyi könyv és mennyi bejegyzés! Te vagy az egyik blogger, akire felnézek, mert amint elolvas egy könyvet ír is róla. Nekem is valami ilyesmi a tervem idénre, de nem olyan egyszerű erre ráállni :D Örülök, hogy idén személyesen is taliztunk, jövőre még még még ilyeneket! B.Ú.É.K neked és szuperságos könyves élményeket és olvasásokat 2016-ra is!

    VálaszTörlés
  5. Eddig csak nyeltem és tűrtem a számokat látva, de 124???? OMG, hogyan??? :D A bejegyzések számáról már ne is beszéljünk... :) Le a virtuális kalappal!
    Tetszetős polcika! :) BÚÉK neked is!

    VálaszTörlés
  6. Nem semmi, mennyit olvastál, és ahogy nézem, nagyjából mindegyikről írtál is, gratula hozzá! :)
    Örülök, hogy összefutottunk, de mindenképp kell egy hosszabb találka, amikor rendesen le tudunk ülni egy kávé és egy süti mellé. :)

    VálaszTörlés
  7. Hű Dóri, ez az olvasási szám nem semmi, gratula! Téged nem ért meglepetésként gondolom a végén :)
    Vannak közös kedvenceink, nem hiába láttalak téged a molyon most hogy volt ajándék pro a könyvtesóim között :)
    örülök, hogy találkoztunk a Könyvfeszten és nagyon remélem, hogy idén hosszabban és többször tudunk majd találkozni, kávézni de ahogy látom Nitának is ilyen tervei vannak :)
    A terveid is jók, szerintem ezek teljesíthetőek. Úgyhogy hajrá hozzájuk és BUÉK még1szer!

    VálaszTörlés
  8. @MiaMona - hát én se értem, hogy fért bele ennyi tavaly :D Volt több rövidebb is, ami megnyomta a számot. Köszönöm! :)

    @Nita - igen, amiről nem írtam és félbehagytam azt meg szépen el is felejtettem, ezért ki is maradtak az év csalódásai, valahogy kiment a fejemből :D
    Találkozók - mindenképp!

    @Nikkincs - köszi :D A 100-at mindenképp el akartam érni, de nem gondoltam volna, hogy így túlfutok rajta. Igen, jó az a könyvtesós fnkció.

    VálaszTörlés

Megjegyzés küldése

na ehhez szólj hozzá ;)