Things I Love Thursday 47

november 26, 2015
▲amikor beszippant egy könyv órákra: ilyen volt hétvégén a Hová tűnt Audrey?
▲rendet raktam a fiókomban és felfedeztem mennyi tollam, meg apróságom van :D
▲kipróbáltam hétvégén egy pomodoro appot (25 perc tanulás, 5 perc szünet, újabb 25 perc meló), egész jó volt
▲Európa akciónak hála megrendeltem apukám ajándékait, és erős voltam mert magamnak semmit :D
▲megjött az első ebay csomag az ötből amit a hónap elején rendeltem, bár egy része hiányzik :/ (remélem küldik még a többit)
▲a blognak készítettem html és ccs kóddal egy legördülő menüt
▲megvettem a jövő heti 30Y koncertre a jegyeket, éééés nyertem egy kávét, mert én voltam a 10. vevő! :D

9 megjegyzés:

  1. A cipősdobozos fiókos tárolás nekem is nagyon bejön :)
    Jaj az Európa akció... végül úgy döntöttem nem rendelek semmit, mert ránéztem közben a bankszámlámra, pedig most nagyon belelendültem a könyvvásárlásba és -beszerzésbe.:D
    Alig várom a havi könyves zárást! :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Cipősdoboz jó :) És az alsóneműimet tárolom benne, fiókok híján az akasztós szekrény aljában.
      Úgy érzem a könyves zárások most durvák lesznek :D

      Törlés
  2. De jóóó, örülök, hogy nyertél egy kávét! :) És a legtutibb dolog, amikor egy könyv beszippant :)
    Nagyon klassz a rovatoknál a legördülő menü, én ehhez tök analfabéta vagyok.
    Nekem pont ma írt az Alexandra, hogy megjött az Európás rendelésem. Izé, össze sem merem számolni hány könyvvel zárom a novembert :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi, annyira meglepődtem, hogy csak automatikusan mondtam oké, akkor elvitelre lehet? hosszúkávétejjel, köszi :D
      Az a bajom a menüvel, hogy formailag kicsit más a Rovatok, mint a többi, ezt még majd megpróbálom megdizájnolni :D Egyetemen tanultunk webszerkesztést, innen van egy kis alap tudásom, hogy ilyen kódokba nyúlkájak :D
      Hehe, kíváncsian várom a listát!

      Törlés
  3. Miket rendeltél ebayről? Tuti megérkezik mind, nekem is darabokban jöttek :)
    Ú, látom, te is szereted a banános Mizo-italt :D Én is vettem egyet, imádom! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Remélem :) :(
      Háát - a másik blogon készül a poszt már róla, ha meglesz az összes csomag, akkor kiteszem-megírom. De rendeltem kis karácsonyi dekorációkat, sütikiszúrót, képeslap-csomagot, cicás matricákat :D
      Fincsi tényleg, csak ritkán iszom ilyeneket, mert sok benne a kalórijjja :D

      Törlés
    2. Kalória.. nem hiszek ezekben :D

      Törlés
  4. Az első képed a kávéval és a jegyekkel igazán '80-as éveket idéző kompozícióban lett tálalva :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, ez a háttérkép tényleg olyan rajta :D

      Törlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.