Things I Love Thursday 45

november 12, 2015
  • pénteki minikirándulás Oberwartba - C&A-ban mindenre 25%-os akció volt, így beszereztem pár dolgot (nadrágok, pulcsi, zoknik - az egyik csomag cicás zokni!). Itthon pedig a pár hete fontolgatott tabletot vettem meg .... idén már nem veszek semmit és #christmascomesearly :D
  • szintén még péntek - megjött egy nagyon várt klasszikus könyv, az Enyém a vár és nem akartam otthagyni az újságosnál az Éva adventi különszámát se, majd a hónap végén előveszem (nem fogok két hónapig készülni egy három napos ünnepre xD)
  • végetért a német tanfolyam, kicsit megpihenek pár napra - kell is, mert már kezd igencsak sok lenni minden :D
  • kávézós-beszélgetős este és kipróbáltunk egy új helyet (mézeskalácsos cappucchino! <3)
  • a novemberi listámról 4 könyvet kipipálhatok! (jó a Kotler még folyamatban van, de pipa :D)
  • szombat mozi - megnéztük az új James Bond filmet, szerintem nem volt rossz, de én nem vagyok oda a hagyományos Bond filmekért, csak Daniel Craigeseket szeretem (bár nem is értem miért, mert nem is nagyon tetszik Daniel feje :D)
  • tegnap megjött a rukkoláról egy könyvem - aranyos rukkolót fogtam ki - kis üzenetet, origami szívet és egy teát is küldött a könyv mellé (amit szerintem hétvégén elkezdek)
  • meló után meg beugrom a dm-rossman túrára, Joy napok vannak, de nem fogok most túlzásba vinni a vásárlást :D

Nektek hogy telt ez a meleg novemberi hét? :)

7 megjegyzés:

  1. Látom, azért vannak jóságok is! :)
    Jaj, én imádom Bondot, minden formában, de Craig a kedvencem, szerintem szexi :D Majd talán megnézem apukámmal, mert mi ketten vagyunk nagy rajongók, a pasim abszolút nem szereti. :)
    De jó vagy, hogy így haladsz a novemberi terveiddel, nekem basszus megint nem sikerül az őszi lista, pedig 6 (hat!) könyv volt rajta... ez már inkább bingó, mint tervezgetés. :D
    Azért majd muti a Joy-napos zsákmányt. :) Nekem most ez kimarad, már most elköltöttem egy rakat pénzt wishtrenden. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Vannak persze, sőt inkább jó dolgok vannak - szerencsére - többségben :D
      Na az jó közös program! :)
      Sőőt már elkezdtem az 5. könyvet is a listáról, most jó könyveket találtam magamnak :D
      Rakat pénzelköltés nekem is ment, viszont nagyon gondolkozom egy BHA-s (asszem az való inkább a bőrömre) krémre, mert megnéztem a dmben a ziaját, de olyan piciiii, ez meg elvileg nagyobb amit wishtrenden néztem. Talán még működnek a kuponok és megrendelem. Még rágódom rajta :D

      Törlés
    2. Ár-érték arányban amúgy kb ugyanott van a kettő, (vagyis ár-mennyiség arányban). A Ziajából nem kell sok, bár a másikból sem, heti 1x bőven elég elvileg mindkettő. A BHA-t is sokan szeretik, szerintem én vagyok az egyetlen, akinek semmit nem csinál a fejével :D
      Kíváncsi vagyok, hogy döntesz majd végül :)

      Törlés
  2. Úgy olvasom és nézem a képeket, hogy klassz hetet zártál :)
    A minikirándulás, a vásárlás és a tablet is remekül hangzik, de kicsi szívemet a kávézás is megdobogtatta :)
    Az Enyém a vár nálam a heti egyik beszerzés volt. Novemberben picit elszálltam és még csak 12 nap telt el :)
    Amúgy Bondból nekem is Craig a kedvencem, igaz, csak az elsőt láttam eddig.
    Az én őszi listámból is van még hátra kettő, de ha nem most, majd jövőre sorra fognak kerülnek. Le kellene szoknom erről az állandó tervezgetésről :)))
    Az Éva-adventet már évek óta meg szoktam venni, igaz, néha sokkal több benne a szép kép, mint az igazán hasznos tipp, de volt, hogy onnan választottam már koszorút adventre. Én ahogy öregszem :) azt vettem magamon észre, hogy egyre inkább a hangolódás kerül nálam előtérbe. Pl. múlt vasárnap felraktam a polcomra a fényfüzért és imádom, olyan szuper hangulata van.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen többségében :)
      Jaj az a kávé olyan finom volt, még vissza fogok térni ebbe a kávézóba! :))
      Remélem neked is tetszeni fog az Enyém a vár, a CraigBond filmek közül nekem a Skyfaaalllll a kedvencem (most közben szól a fejemben Adele :D),.
      Tervezgetni jó! :)
      Hát igen, én is ezért nem vettem meg eddig, mert mondom mit tudok tényleg hasznosítani? (Még most se tudom, de eyecandynek is jó :D).

      Törlés
  3. Én holnap este megyek Bondot nézni, kíváncsi vagyok. :)
    És én nem bírtam ki, már el is olvastam az Éva Adventet, és alig várom, hogy jöjjön a Pratika decemberi száma. :D Vettem már szaloncukrot is, tervezek menni a nemrég Pesten nyílt karácsonyi boltba, és alig várom, hogy megnyisson az adventi vásár. :)) Ja, és elkezdtem karácsonyi ajándékokat is rendelni, totálisan dilis vagyok és bezsongtam. :D
    Szerintem én max. ruhát veszek most Joy-napokon, sminktermékre nincs szükségem, meg amúgy is, most vettem koncertjegyet, az elvitte a pénzem. :P

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd írd meg hogy tetszett! :))
      Rákattantál a karácsonyi hangulatra :D Én még ott tartok, hogy ebayen rendelgetek ezerrel, kis díszeket, apró ajándékokat. Most 5 csomagot várok, nem tudom hány db cuccocskával, kb 7000 ft értékben :D
      Én is a pár drogériás dolgon kívül max pizsit, de lehet majd karácsonyra meghagyom valakinek ajándékötletnek :D

      Törlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.