Kis könyves hírek

november 18, 2015
Goodreads - folyatódik a szavazás, amiben a 2015-ös év legjobb könyeit választhatjuk meg (nov. 23-ig lehet leadni a voksokat). Több idén olvasott könyvem, és kedvenc szerzőm is szerepel és jó megismerkedni a legnépszerűbb művekkel (talán majd nálunk is megjelenik egy-kettő ;)).

Író-olvasó találkozóLuca di Fulvio Budapestre látogat 2015. november 30-án, hétfőn 18 órakor a Libri Allee Könyváruházban (1117 Budapest Váli u. 3). Magyarul megjelent a Maxim kiadónál két könyve, az Álmok bandája, A lány, aki megérintette az eget), most az új könyvét, A fiú, aki éjjel meglátta a napot fogják bemutatni. Van Fb esemény is.

Holnap lesz az Éhezők viadala film utolsó részének premierje, én már nagyon kíváncsi vagyok, talán a hétvégén el is tudunk menni rá. :)

Karácsonyig tartó akciókat is gyűjtögettem nektek:

  • Book24: 3000 ft értékű könyvutalványt vehettek most 1990 ft-ért!
  • Shopline: Kalligram könyvek 30-60%, Kossuth Kiadó 50%, Hajja Kiadó 20-50%, Illia Kiadó 20-80%
  • ... persze ez még csak a kezdet, majd nem győzzük szerintem kapkodni a fejünket megint, hogy micsoda akciók várnak ránk.
+ novemberi, decemberi Friss könyves bejegyzést is frissítem ill. megírom ;)

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.