Francba az egésszel, én leléptem ...

szeptember 22, 2015
....Roxfortba/ Középföldére/ Cotswoldsba, stb-stb
pinterest
Megnyugatatok mindenkit, nem a blogolás világát akarom elhagyni, csak Pupilláék aktuális Témázunk! rovatához társulok. Most a kedvelt fantáziavilágokról írtak, és ez megragadta az én fantáziámat is :)

Végignézegettem a kedvencnek ítélt könyveimet, de több nem azért nyerte el a tetszésem, mert élnék a világában (sőt), de sokszor olyan 'gyengébb' könyvek olyan helyszíneket, világokat mutattak meg, amik miatt már megérte elolvasnom.

Forrás
Az első, és 'Abszol-út' válaszom, hogy melyik fantáziavilágban élnék - az a Harry Potter világa - persze nem mugliként! Az iskola, Roxmorts, az Abszol út és maga Nagy-Britannia annyira vonzó számomra, hogy boldogan dobnám fel a mugli életem, hogy ott és abban élhessek. :D

A másik ötletem is ide kapcsolódik, bár ez eléggé valóságos - az Agatha Raisin krimisorozatból megismert Cotswolds vidékén is szívesen letelepednék. A bűbájos, angol vidéki városok, amik csak pár órányira vannak Londontól. Ahh. Ha nyernék a lottón dobbanték oda egyből.

Krumplihéjpite Irodalmi Társaság Guernsey szigete is vonz, a világháború ellenére, de ha már sziget Joanne Harris Partvidékiek szigetén is érdekes lehet az élet.

Megint Anglia - a nagy udvarházakbeli is élet is vonz (Dowton Abbey, Felszáll a köd), bár nem cselédlányként szeretném megtapasztalni ezt a világot.
forrás
A kisvárosok is tetszenek - legyen az angol (mint pl.: Pettigrew őrnagy), amerikai (És besétált a szerelem - itt egyértelműen a helyszín /Café Dora!!!! :D/ miatt tetszett főleg a könyv), vagy az amerikai délen lévő (Sarah Addison Allen városai mind tetszettek, vagy a Szikomorfán születtem), vagy egy new englandi szigeten játszódó (Egy könyvmoly regényes élete, Nora Roberts boszis sorozata - be kéne már fejeznem).
A boszorkányos és kisvárosi témát ötvözi a Modern boszorkány - most ennek a folytatásához (október 30-án jön elvileg magyarul) is kedvet kaptam, főleg hogy ősszel valahogy jobban vonz a fantasy téma.

Ahová szívesen ellátogatnék - mind igazi ;) - Barangolás rovat

8 megjegyzés:

  1. Cotswolds, tényleg, a mi jó Agathánk fészke! :)) Nekem is eszembe juthatott volna, nagyon hangulatos. Úgy látom nagyon angol vidékekre húz a szíved. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Túl sok jó hely van :))
      Igen én is ezt szűrtem le -anglomán, és kisvárosok, szigetek vonzanak :D

      Törlés
  2. Milyen kellemesen lefordítottad a képen látható szöveget! :D Különben imádom ezt a rajzocskát.
    Nagyon jó kis téma volt ez, majd szerintem csatlakozom, csak nem tudom még, mikor...
    Vidéki Anglia nekem is jöhet, de csak egy másik életben, egy olyanban, amelyben nem függ a hangulatom az időjárástól :D
    Az amerikai Dél viszont jöhet száz százalékig, még akkor is, ha a sok párától égnek állna a hajam. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszi :D Valami frappánsat akartam, és egyből beugrott ez a kép.
      Jó-jó, de először Velence! :)
      én amerikai délen sztem száz kg-s lennék a sok comfort foodtól :D

      Törlés
    2. Velence jöhet már ebben az életben is. :) Lehet, oda kellett volna férjhez mennem :D
      Na ja, az amcsik aztán tudják adagolni a cukrot meg a zsírt... de olyan finom!!

      Törlés
    3. Nekem is tetszik a fordításod :D

      Törlés
  3. Csatlakozom a képen és a fordításon örömködők táborához :) Neked is jó kis választottjaid vannak és olyan jó lenne ha valóban lenne egy-egy ilyen ajtónk és hip-hop a választott helyen lennénk.
    Azt hiszem Dél nálam is játszik, de a ködös Anglia is. A mostani téma nagyon klassz amúgy, élvezet olvasni róluk a posztokat, meg is jött hozzá nekem is a kedvem.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :))) Bizony, most főleg rossz passzban vagyok, elég lenne ha a valóságos kis kuckómban maradhatnék pár napig.
      Várom a tiédet is!

      Törlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.