Things I Love Thursday 32

augusztus 13, 2015
  • Péntek csajos nap - barátnőmmel bejártuk a fél várost, ebéd, műkörmös, voltunk turkálóban ahonnan egyikünk se tért haza üres kézzel, és egy fincsi gyümölcsös limonádéval zártuk a napot (ami ebben a dögmelegben tökéletes 'uzsonna' volt)
  • Szombaton rábukkantam a Lopj, mint egy művész eredeti kiadására, amit el is olvastam a délután, és jó pár inspiráló gondolatot gyűjtöttem 
  • Burgi tó - strandolás a nyáron először
  • LL Könyvesbolt kihívására a képeket itt mutatom meg (az utolsónál nem voltam annyira kreatív, telón ennyit voltam képes alkotni :D)
  • A Soho felett a hold meglepően tetszett
  • újra rákaptam a Duolingóra, hogy itt tanuljak új szavakat, és minimális nyelvtant :)

1 megjegyzés:

  1. Na látom, mégis lett egy kis tilt. :)
    Remélem, nincs nagy baj, csak neked is az agyadra ment a kánikula. Valami van a levegőben amúgy is, de reméljük, nem tart sokáig.
    Az a strand, ahol voltatok, tök jó lehet, a képek alapján legalábbis :)

    VálaszTörlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.