Things I Love Thursday 31

augusztus 06, 2015
Első augusztusi tilt: nemnemsírok hogy pár hét és sulikezdés, és stresszesebb időszak jön, de azért most nem vagyok annyira boldog, na. Nem mondom, hogy rossz nyaram volt, de nyaralás idén kimaradt és esz a sárga irííígység, amiért ismerőseim most Prágában vannak... Na de majd talán összejön nekünk is az út :D
  • szombaton Meli barátnőm meglátogatott sokat sétáltunk, beszélgettünk és tóparton le is égtünk
  • vettem három körömlakkot, meg egy normális árnyalatú bb krémet (garnierrel befürödtem a múltkor, az essence fedőlakk amit krémmánián ajánlgattak viszont tényleg jó, minimálisan kopott meg a lakkom, azt nem mondom hogy gél hatást ad, de tartós és szép fénye van a körmeimnek)
  • teljesítettem a két saját könyvbingós kihívásom
  • egy nap alatt megjött a book24 rendelésem (O.O) (Horgonyhelyet és öcsémnek a Bábelt rendeltem meg)
  • megint elkezdtem az LL Könyvesbolt instagramos kihívását, majd mutatok képet róla ha letelt (szombaton)
  • ebben a melegben a legnagyobb áldás a sok gyümölcs :D dinnyét barackkal!
  • Angela Carter Esték a cirkuszban könyve varázsolt el nap, mint nap - annyit tipródtam, míg ma megrendeltem ezt is a lírából (kávéáron, 595 ft!!!) :D

 

7 megjegyzés:

  1. Na akkor a book24-nél jó gyorsak, tőlük még sose rendeltem, de mindig nézem őket is! Én azon lepődtem meg a héten, hogy egy könyvet feladtam hétfő du. és másnapra megkapta a vevő.
    Eddig is sejtettem, hogy nagyon elfuserált körmeim vannak, ha egy lakk két napig bírja kopás nélkül az világraszóló csoda, de a fedőlakkoktól (bármelyiktől) még hamarabb lejön.
    Nyaralni még ősszel is lehet bőven :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát nagyon :D csak lestem, hogy egy nap alatt megjött (lehet hogy jókor rendeltem, hétfő délelőtt és keddenként hozzák a cuccokat, nem tudom).
      Posta is gyors volt a héten, én cseréltem egy könyvet, az is két nap alatt megfordult.
      Ez a fedőlakk tényleg jó, nem tudom hogy körömfüggő-e :) De még mindig szépek, szóval megérte megvenni.
      Tudoom :) Rossz szokásom az irigykedés :D Őszi szünetben bízom, hogy ott összejön valami utazás :)

      Törlés
  2. Támogatom a sok gyümölcsöt! :) én is barackot és dinnyét falok. Meg néha sárgadinnyét :D
    Kávéár, jessz!
    Még ne görcsölj a sulin, csomó idő van, lehet még relaxálni ;))
    Nekem közepes hetem volt, szintén sok gyümölccsel. Várom a színezőmet hogy megjöjjön, és nagyon melegem van. Röviden ennyi :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. És még fogytam is egy kicsit :D másik előnye a kánikulának!
      Rád gondoltam, mondom ez kávéár, megkellvennem :D
      Ja és a líra is igen gyors, jött du egy email hogy átadták a picpakosoknak a rendelésem, lesek egy nagyot ha az meg megjön holnap :D
      Jaj a színező, most inkább olvasok a szabadidőmben, pedig annyi szépséges ábra van amin még dolgozni kéne :)
      Neked melyik érkezik? Vagy majd a havizárásból kiderül?

      Törlés
  3. Csatlakozom a gyümölcsevők bandájához - ezt az időt szerintem csak ezekkel lehet kibírni, én majdnem minden estét hideg dinnyével zárok :)
    Az Angela Carter könyvre most sikeresen ráizgattál, de ha jól láttam megvan a könyvtárnak, majd onnan kiveszem.
    És szerintem is élvezd még az augusztust, a suli meg az egyebek miatt ráérsz később aggódni!
    Próbálj úgy gondolni az idei nyárra, hogy te a staycation-t fejlesztetted tökélyre :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is, a legjobb vacsi :))
      Köszi, nem stresszelem magam, keresem a jó programokat :D
      Ez jó, ezt a kifejezést még nem hallottam, de tökéletes :D

      Törlés
  4. A Krémmániás írás miatt én is kajtatom ezt a fedőlakkot, de eddig mindenhonnan elvitték az utolsó darabig. :( Nem adom fel, pár helyen még megnézem! Ezzel a BB krémmel már régóta szemezek, de amit most használok, az sem fogyott még el, és megfogadtam, hogy addig nem veszek másikat.
    És nekem is meg kéne venni kávéáron az Esték a cirkuszbant. :D

    VálaszTörlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.