Vasárnap délutáni merengésekbe'

április 12, 2015
Többször nekiálltam ennek a bejegyzésnek, nem tetszett sehogy így inkább csak felvázolom mi foglalkoztat:

- a pénteken kitett verseskötet válogatásnak ma tudtam igazán utánanézni, és Kemény Zsófi kötete, fogott meg a legjobban, így kiélem a könyvrendelő hajlamom és megrendelem. Elvileg szombaton dedikál ő is a könyvfeszten, lehet hogy megkeresem majd :)

- még mindig versek, és Libri - most találtam meg a kiadó blogot (ami a tumblrön fut, így be is követtem őket), meghallgattam egy 10 percet mesét Dunajcsik Mátyástól (A rókatündér). 
Most valahogy mindenhol a rókatündérek, az izlandi, skandináv könyvek jönnek szembe velem - erősen gondolkozom a Stefan Spjut Stalló c. könyvét is meg kéne rendelnem. 

- reggel olvastam Amadea bejegyzését az új Park kiadós könyvekről, A szenvedély és a A titkos történet jelenik meg új, csodás borítóval náluk, idén olvastam mindkettőt és már most mondhatom, hogy a 2015-ös év két legjobb olvasmánya nálam. 
Ugyanitt megemlítette Hilde Østby:A vágyakozás enciklopédiája c. könyvét, ami felkeltette az érdeklődésem, fel is vittem molyra (viszont még sok infó hiányzik és egy könyves webshopban sem találtam meg a kiadó oldalán kívül).

- új zene (miért csak most bukkantam rá?) Magashegyi Underground - Szemszavak EP - youtube playlist

6 megjegyzés:

  1. Bennem folyamatosan viaskodik a két pólus: hogy nem akarok költeni + van egy csomó olvasatlanom, illetve a vágy, hogy birtokoljak néhány új megjelenést :) Többek között a Stallót meg A babaház úrnőjét. A szenvedélyt majd szerintem könyvtárazom, de róla már amúgy is sokat beszéltünk. :)
    Amadea posztja valóban eléggé kedvcsináló volt, és A titkos történet új köntöse gyönyörű, igaz, nekem nem annyira illik a regényhez így első pillantásra. De remélem, jön majd más Tartt-regény is magyarul!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én is ugyanígy vagyok! :D van már 3 új könyv amit megrendeltem, és agyalok mennyi férne még bele a keretbe. Meg figyelem a nyereményjátékokat, hátha szerencsém lesz. A titkos történet - nem illik pont hozza, de a hangulatához passzol, és remélem én is, hogy jönnek új D.Tartt könyvek végre!

      Törlés
    2. És miket rendeltél?
      A nyereményjátékokhoz drukkolok :) Amit találok, ott vagy a könyv nem érdekel, vagy be kéne like-olni 13 fb oldalt játékonként, azt meg annyira nem... :)

      Törlés
    3. Még semmit, Kemény Zsófi verseskötete mellé hol bepakolom a Stallót, hol kiveszem :D Még várok pár napot vele. (De lehet megrendelem csak a verseskötetet, mert azt most nagyon érdekel. Döntések-döntések :D

      Törlés
  2. A Stalló egyelőre csak a távolból izgat, megvárok majd pár véleményt róla, köztük a tiéteket is :)
    A titkos történetet be fogom szerezni, nagyon örülök, hogy a Park kiadja újra. Csodás a borítója. Először én sem tudtam hová rakni, de aztán minél tovább néztem annál jobban elfogott valami borzongató érzés, ami viszont a könyv atmoszférájára is jellemző :) A molyon olvastam valahol, hogy az Aranypinty jövőre jön, már fordítják :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Én most Miamona véleményére várok, látom, hogy most olvassa a Stallót :D
      De jóó, még nem olvastam utána, hogy miről szól, de kell :)

      Törlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.