Havi zárás - Július

A júniusi könyvharácsolás után a nagy szandi akció ellenére egész tűrhető az eredmény  a négy könyv ;) (Mondjuk egy hétig nyaraltam, koncerteken ugráltam, így olvasni és könyvek után sóvárogni nem volt annyi időm :D) 

Nyertem:

Vettem:
Alexandra Harris: Virginia Woolf (muszáj volt már megvennem, kapóra jött a heti kiadós szandis akció)
nagy nyári szandis akcióból (csak kettő, bizony :))
Dorit Rabinjan: Lakodalmaink (400 Ft) - izraeli családregény, az új országok-nemzetek iránti érdeklődésem eredményeképp, és Amadea jó véleménye miatt jött velem
Silvia Avallone: Acél (580 Ft) - ezzel már tavaly is szemeztem, olasz írókra kezdek rákattanni, ezért hoztam el
(amikre még fáj a fogam vagy ajánlom nektek is a nagy akcióból -> molypolc)

7 megjegyzés:

  1. Tényleg szuper a nagy akciók közepette a 4 könyv. Az Acélra nagyon kíváncsi vagyok mit fogsz mondani. Szerintem igazi olasz, erős hangulat és a végén meg jól pofán is vert, ennyi pénzért vétek lett volna nem megvenni :) A Lakodalmaink nálam is szerető gazdára fog találni :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ugye? :)) Az Acéltól tartok is emiatt, de kellett ez nekem :)
      A Lakodalmaink tényleg jó ;)

      Törlés
  2. nagyon reménykedtem, hogy nulla könyvvel zárom a júliust, de kaptam az utolsó napokban kettőt is ajándékba. :)
    Az Acélon mindig gondolkozom, aztán általában rájövök, hogy nem akarok lehangolódni általa. A VW viszont engem is érdekel, bár még csak fél könyvét olvastam, és nem véletlenül csak a felét:)
    A Lakodalmainkat a tavalyi szandi akcióban vettem meg, azóta is olvasatlan. :(

    És gratulálok a nyeréshez :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Fránya ajándékok! :D
      VW-vel meg kell 'szenvedni', de érdemes. ;)
      Köszönöm!

      Törlés
  3. Te is nagyon visszafogott voltál Pupillához és hozzám képest, gratulálok. :)) És a nyaralás és a koncertezés néha többet ér, mint pár újabb könyv. :)

    VálaszTörlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.