Visszatekintés - állapotjelentés

október 05, 2013
Elkezdtem visszaolvasni a régebbi (2009-es, 2010-es) bejegyzéseimet, és megdöbbenve olvasom néha milyen spoileresen, vagy összecsapottan írtam könyvekről :D Az utóbbi években erre igyekszem figyelni :) Plusz nagyon sok nem könyves bejegyzés is van ebből az időszakból, ezeket is rendszerezni szeretném, bár a címkézéssel már orvosoltam ezt a gondot korábban. Szóval - régen (is) sok jó könyvről írtam, ezeket a bejegyzéseket most átnézegetem, javítom és majd lehet, hogy valami listát is készítek, hogy az újonnan jövők is megtalálják őket :)
Én, mínusz macska :D forrás
Közben olvasom a Kutya csillagképet, ami eléggé különleges könyv - jövő héten érkezik a bejegyzés róla ;) Plusz a Vándorünnepet is olvasgatom, igazi őszi könyvnek érzem - ehhez több kiegészítő bejegyzést is tervezek, mert annyira megfogott. :)

A héten jelentkeztem a molyon egy halloweeni ajándékozós eseményre is (Nóri rábeszélt :D), és megvettem a húzottamnak a könyvet (azt hiszem stílszerű lett a választásom), délelőtt készültem már a csomaggal, még egy levélke és hétfőn postára adom :D

Tegnap egy nagyon jó nyelvtanulós oldalra is rábukkantam, szóval most tanulgatom-ismétlem a németet és az angolt is. :)

Ha már ennyi mindenről írtam, muszáj megosztanom a legújabb kedvenc sorozatomat is, ami a A búra alatt, Stephen King azonos című regényéből készült (ésperszemuszájeztiselolvasnom), ma végeztem az első évaddal és várok a következőre :D

Az 'el kell olvasi' listám, én.
tumblr
Ezzel meg állandóan küzdök, de most igyekszem csak olyan könyveket megvenni, ami tényleg kell, és ami nem érdekel és nem olvastam akár mehet cserére (khmmm, cserepolcom). :) 
Várólistacsökkentéssel most úgy állok, hogy sehogy nem valószínű, hogy végzek, mert mindig annyi új könyvet találok, hogy borzalom :D

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.