Ajánló - 2009-ből

október 07, 2013
Ahogy írtam pár napja, elkezdtem átnézegetni a korábbi bejegyzéseimet. 2009-el végeztem is, most ezekből a posztokból készítek egy könyves-filmes ajánlót :) Jó volt visszaolvasgatni a bejegyzéseket, felidéztem az emlékeket ohh :) Rájöttem, hogy jó néhány könyvet újra kéne olvasnom - érettebb fejjel meg minden...de mikor?? :D

Ezekről a filmekről írtam akkor, főleg mesék, vagy fantasy filmek :)
Sofőrlecke (ez volt az első film, amiről írtam. Nagy kedvenc lett :) ) Örök kaland
Mona Lisa mosolya (olyan mint a Holt költők társasága, csak lányokkal ;) A mágus
Vér és csokoládé  A faun labirintusa  Coraline  Miss Potter

Libba Bray - Lázadó angyalokért és Dan Brown Az elveszett jelképéért voltam a legjobban megveszve :D  A klasszikusok közül ekkor ismerkedtem meg Jane Austennel és Virginia Woolffal ♥ is!
Ekkor még javában tartott a Twilight imádatom - igen ilyen is volt! :D
Charlain Harris True Blood sorozatát is ekkor kezdtem el olvasni.
Coelhot is ekkor ismertem meg, de a Veronika meg akar halnit nem tudta felülmúlni más könyvével (esetleg a Tizenegy perccel).

Elmélkedtem is egy sort az éppen divatos könyveken.

Kedvenc zenéimet is megosztottam, pl.: Kiscsillag, Péterfy Bori.

Ezek a könyves-filmes bejegyzéseim váltakozó színvonalúak, most jön a neheze majd a 2010-től egyre többet írtam, és ott sokszor spoilereztem -ezeket megpróbálom törölni, átírni vagy legalább figyelmeztetni rá :D

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.