Havi zárás - Augusztus

Eléggé visszafogtam magam könyvvásárlás terén - persze az alexandrás nagy akció még mindig tart és két könyvnek haza kellett velem jönnie megint :) A cseréket pedig szintén molyon bonyolítottam le.

Csere:
  • Mary Robinette Kowal - Tünékeny illúziók - ezt már el is olvastam
  • Melania Mazzucco - Egy tökéletes nap - Tavaly olvastam először az olasz írónőtől először (szintén szandis akcióban vettem meg a Vitát), és erről a könyvéről is csupa jót láttam és tovább folytatom az olasz kortárs írók megismerését :D A könyvet Entropiccal cseréltem, nézzétek meg a blogját - nem tucatkönyvekről ír, hanem szépirodalomról, érdekes, még nem nem kapott könyvekről ;)
Vettem:
  • Jay McInerney - A jó élet - Tavasszal olvastam az írótől a Fények, nagyváros c. könyvét, ami nem tetszett annyira, de a fülszöveg alapján ígéretesnek tűnt ez a könyv - és 280 Ft-ért nem hagyhattam ott! :D
  • Elizabeth Kostova - Hattyútolvajok - ezzel már az akció kezdete óta szemeztem, sokaknak tetszett, de mégis hezitáltam (azzal nyugtattam magam, hogy úgyis benn van a könyvtárban - amúgy most be se vagyok iratkozva, de mindegy :D), a végső lökést az adta, hogy ez volt az utolsó darab a boltban. Szerintem nem fogom megbánni, hogy mégis elhoztam :D

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.