Díjat kaptam és továbbadom :)

május 11, 2013
Pár napja figyeltem, hogy ismét körbejárt a könyves blogokon egy díj, ma én is megkaptam Connietól. Köszönöm! :) Az a néhány sor talán még jobban is esett, mint maga a díj :))

Szabályok:

1. Linkelni hogy kitől kaptam! 
2. 4 bloggernek (linkelve) továbbadni, de csak olyannak lehet, akinek 200-nál kevesebb rendszeres olvasója van. 
3. Szólni azoknak, akiknek tovább szeretném adni.

Mindig nehéz kiválasztani ilyen esetben a kedvenc bloggereimet, de most  igyekszem azokat belinkelni, akik még nem kapták meg a díjat :)

Amadea: ő volt első könyvesblogger, akit elkezdtem olvasni, ezért mindig is a szívemcsücske a blogja, még ha nem is könyves témákról ír akkor is.

Diamant olvas: az utóbbi időben kevesebb bejegyzése született, de szeretem ahogyan ír és az ízlésünk is hasonló :)

Sajtosrolo: a blogján sorozatokról és filmekről is szoktam tájékozódni, nézzetek be hozzá is

Heloise: már a freeblogos blogját is követtem, mert jól és szépen írt olyan könyvekről, amik tetszenek nekem is

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.