Havi zárás - Március

Ebben a hónapban több forrásból szereztem be a könyveimet, igaz egyre kevesebb időm van olvasni őket ... hát még a többit, a várólistacsökkentésről nem is beszélve! :) Azt hiszem jövő hónapban drasztikusan csökkentem a könyvvásárlást...bár jön a könyvhét...de erős vagyok! :D

Vettem:
  • Stephanie Barron- Az udvarház rejtélye - 1200 + postaköltségért vateráról szereztem be. Ajánlatos itt is könyveket venni, főleg a megbízható eladóktól, mert sokkal olcsóbban be lehetne szerezni alig használt könyveket, ahogy ezt is ;)
  • Tömörkény István - Így volt rendelve - Ez a kis novelláskötetet a Lírában találtam egy kupac antikvár könyv között, 200 Ft-ért nem hagyhattam ott! Tömörkényt jó olvasni, felüdülés volt ilyen erősen magyar szöveget olvasni, a butuska Az udvarház rejtélye közben...
  • Virginia Woolf - Orlando - ez már megvan nekem egy régi példányban, és már olvastam is, de a bookline leakciózta az új Lazi Kiadósat 400 Ft-ra, nem hagyhattam ott! :)
  • Helyi könyvtár könyvvásárán 1000 Ft-ért szereztem be ezeket: Déry Tibor - Képzelt riport/A félfülű; Anthony Burges - Egy tenyér ha csattan; Updike - Az eastwicki boszorkányok; Szabó Magda - Az ajtó
Csere/rukkola:
  • Vera Kistlerová - Ne menj oda, kisfiam, gyilkos van ott - rukkolás szerzemény, először a címe fogott meg, molyon jókat olvastam róla, így lecsaptam rá, egy régi, de szép példányt kaptam.
  • Jay McInerney - Fények, nagyváros - molyos csere, a Carrie naplója utolsó részében említették a könyvet, és persze kíváncsi lettem rá :D

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.