Havi zárás - Január

Ebben a hónap főleg a rukkoláról szereztem be könyveket és csak egy könyvet vettem magamnak.:)
A blogolásban is nagyon aktív voltam - 22 bejegyzést írtam; 13 könyvet olvastam el, és egyet várólistáról (Lolita).

Rukkoláról:
  • Marc Platt: Az idő fogságában - Ez a hazánkban megjelent Ki vagy doki? (Doctor Who) könyvek közül az első, ami megjelent. Mivel nem sorozatos borítója van (mint két folytatásnak) még volt a rukkolán néhány példány (még mindig van 2). Nagyon kíváncsi vagyok milyen lesz, bár ez még valamelyik régebbi Doktor kalandjáról szól. 
  • Thury Zsuzsa: Júlia vándorévei - A fülszöveg fogott meg, meg Thury Zsuzsától már olvastam kamaszként A francia kislányt, gondoltam nosztalgiázom kicsit. 
  • Susanna Lehner: Az aranypárducok ébredése - Erről a könyvről eddig nem hallottam, de megfogott a borító, és lecsaptam rá. Kiderült, hogy maga az írónő tette fel rukkolára és el is küldte nekem dedikálva :)) 
  • Márai Sándor - Sirály - Még a Mezei Márai szerelem könyv kapcsán került fel a várólistámra a könyv, és micsoda szerencse - a legújabb, 2011 kiadást sikerült megszereznem. :D
  • Carolyn Keene - Nancy Drew esetei - A régi csipke titka - Nancy Drewra a tv-ben figyeltem fel (nemrég ment A hollywoodi rejtély), a film aranyos volt, gondoltam könnyedebb olvasmánynak jó lesz.
Amit vettem:
  • Aglaja Veteranyi: A gyermek a forró puliszkába esett - Az ősszel látott Aglaja film ebből a pici regényből készült, amikor megláttam bline-on meg kellett rendelnem, mert a könyvtárban sincs meg, és eddig sem láttam egyik könyvesboltban sem.

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.