Havi zárás - December


A december az ajándékokról szólt, én az alábbi szépségekkel gazdagodtam:
  • Charles Dickens - Tücsök ül a tűzhelyen - ezt már el is olvastam, itt elolvashatjátok a véleményemet, és a megismerkedésünk történetét :)
  • Papp Diána - Bodza Bisztró - A Szerdán habcsók után kíváncsi voltam az író nemrég megjelent új könyvére, ezt is elég hamar kivégeztem.
  • Márquez - Szerelem kolera idején - rukkarácsonyra kaptam egy önzetlen, kedves embertől, egy nagy csomag tea kíséretében :)
  • Joanne Harris - Csokoládés barack - erre a könyvre sokat vártam, a kedves kiadó többször is felhúzott, de végül csak megrendeltem magamnak karácsonyra :)
  • Gail Carriger - Changeless - Változatlan - Könyvmolyképző adventi naptárát áldva csaptam le erre és az Édes életre. Nem csalódtam ebben a részben sem, íme itt a véleményem róla.
  • Sarah Addison Allen - Édes élet - az írónő előző könyvétől annyira nem ájultam el, de erről Pupilla olyan jókat írt, gondoltam egye fene, jöjjön haza hozzám ő is :)

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.