Liebster Award Diamanttól :)

augusztus 01, 2012
Diamanttól kaptam ezt a díjat - köszi, hogy gondoltál rám! Szeretem az ilyen kérdezős körbepostokat, sok érdekeset meg lehet tudni a bloggerekről :)

A játék lényege a következő: 
  • Mindenkinek 11 dolgot kell mondania magáról 
  • A jelölő mindegyik kérdésére válaszolni kell 
  • 11 kérdést kell feltenni a jelölteknek 
  • 11 embert meg kell jelölni és linkelni 
  • Nincs visszaadás/visszajelölés 
11 dolog rólam:


1. A könyvek mellett imádom a filmeket és sorozatokat, általában egyszerre többet sikerül párhuzamosan néznem (sorozatokból kb 10-12-őt sikerült az utóbbi időben követnem :D). A filmek közül a kedvencem a kosztümös filmek, a francia romantikus filmek ill. vígjátékok.
2. Gyűjtöm a körömlakkokat, kb 30 db-om szinte minden színből. Régebben sokféle tutorialt megnéztem és próbáltam amatőr módon mindenféle mintát kreálni pl.: a kedvencem.
3. Három éve van jogsim, és most nyáron már autópályán is vezettem :D
4. A két kedvenc magazinom, amit rendszeresen előfizetek a National Geographic és az Elle.
5. Anglomán vagyok - nagy álmom kijutni Londonba és/vagy New Yorkba. Amúgy az amerikai angol jobban tetszik - nem ejtik olyan zártan a szavakat :))
6. 23 éves vagyok és még mindig tanulok.
7. Akit nem rugdosnék ki az ágyamból: Michael Fassbender. :D
8. Teán és ásványvízen élek - több litert képes vagyok meginni naponta mindkettőből.
9. A kedvenc kekszem a Lidlben kapható McEnnedy (=Megkellenni) Chocolate Chunk Cookies
10. Imádom a listákat, excel táblázatba és egy kis jegyzetfüzetbe gyűjtöm a beszerzett könyveimet, filmeket amiket látni akarok, cserekönyveket, stb.
11. Macskapárti vagyok, majd ha 'nagy' leszek (értsd elköltöztem itthonról) én is szeretnék tartani.


Válaszaim Diamant kérdésére:
Ha egy könyvet vihetnél magaddal egy lakatlan szigetre, melyik lenne az? - A leggonoszabb kérdés, amit egy könyvmolynap fel lehet tenni :D Legyen a Shakespeare kézikönyv, akkor végre kiolvasnám :D

Melyik volt az első könyv amit szerettél?
- Nem emlékszem a legelső könyveimre, volt több mesegyűjteményem, de talán a legfontosabb A békavári uraság és barátai - akkor kaptam, amikor ideköltöztünk, és ma is emlékszem hogy a főtéren ültük anyukámmal és nagyon örültem akkor :)

Ha nem tetszett egy regény, el szoktad cserélni?
- Igen, már molyon is több könyvet elcseréltem, és most a rukkolán is.

Hogy állsz a kölcsönadással? Vannak rossz tapasztalataid?
- Nemnem, hörcsögtípus vagyok és nem adom, amit nagy nehezen beszereztem, vagy kaptam. Nem szeretek semmit kölcsönadni, mert én maximálisan vigyázom a könyveire, nem töröm meg a gerincüket, meg nyúlok koszos kézzel hozzá, tényleg minden apróságra figyelek, hogy ne sérüljenek. Egy-két barátnőm van, akiknek adtam nagy ritkán, de nekik is úgy, hogy megígértettem velük, hogy nagggyon vigyáznak rá. Volt akinek mondani se kellett, mert olyan mint én, de volt, hogy sérülten kaptam vissza könyvet és az illető lesheti, mikor adok kölcsön újra akármit...

Olvasol még meséket?
- Nem, ha több időm (és kevesebb könyvem) lenne akkor olvasnék azt is.

Szoktál külföldi blogokat is követni?
- Nem, épp elég szuper magyar blog van, akiket nem győzök olvasni :)
Legviccesebb keresési kulcsszó, amivel a blogodra találtak? Általában a könyvekkel, ill. filmekkel kapcsolatos kulcsszavakkal találnak rám, most beleástam magam az Analytics-ba - ezeken lepődtem meg: német feliratút torták, német múlt idejű feladatlap, laduréé budapest (az itt nem egyhamar lesz), dori és attila blog, félvér kandúr...

Ha most bárhol lehetnél, akkor...? New Yorkban.

Olvasol idegen nyelvű könyveket is? - Próbálkoztam A titkos kerttel és a Drakulával angolul, de nem volt türelmem kiszótárazni. Egy frissebb nyelvezetűvel, lehet, hogy jobban haladnék.

Melyik volt az a könyv, aminek megjelenését a legjobban vártad? - A Harry Potter 5!

Mi lesz a következő példány, amire beruházol? - Hmm, Zafón - A mennyország fogságában esélyes, főleg ha végre megjelenik :)

A 11 kérdésem:
1. Jelenleg melyik az a könyv, amit mindenkivel elolvastatnál?
2. Milyen filmet vársz most a legjobban?
3. Ki a kedvenc énekesed/bandád?
4. Mi volt a legjobb élményed a blogoddal kapcsolatban?
5. Szoktál olvasni buszon/vonaton?
6. Melyik íróval találkoznál (élő vagy holt)?
7. Hangoskönyvek - igen vagy nem? Szereted, ha nem miért nem?
8. Mit tanulsz jelenleg (ha egyetemista vagy) - ill. milyen szakmád van?
9. Elmennél külföldre dolgozni?
10. Mik a kedvenc tv-sorozataid?
11. Tudsz/szeretsz sütni-főzni?


Akiknek továbbítom: 
Amadea
Bloggerina Creepie

1 megjegyzés:

  1. De jó, nagyon szuper volt elolvasni a válaszokat!!:) Na meg kíváncsi is lettem, hogy ki az a bizonyos Michael Fassbender, úgyhogy kénytelen voltam kiguglizni:DD

    VálaszTörlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.