Szülinap 2.

július 05, 2011

Két éves lett a blog!
Mi is történt ez alatt az egy év alatt?
- már 284 bejegyzést tartalmaz a blog
- 46! rendszeres olvasóm lett
- legtöbben 2011. 06. 13 -án jártatok itt: 111 látogatást mért a blogger :)
- a legnépszerűbb post még mindig Libba Bray könyvéhez kötődik: Távoli édes dolog megjelenéséhez érkezett a legtöbb komment :)
- a látogatók többsége a google segítségével, és Bloggerina Creepie blogjáról találtak ide, a keresési szavak amikkel ide jutottak: jane austen, libba bray távoli édes dolog, itt valahol :)

A könyvekről:
-ez alatt az egy év alatt (kb) 133 könyvet olvastam el
- idén 40 könyvet vettem

A molyon is aktívabb voltam, cseréltem könyveket így jutottam Mikszáth - Szent Péter esernyőjéhez, Deme - Nyelvi illem könyvéhez (szakdogához kellett), Alyson Noel - Evermorejához és a True Blood sorozat első két részéhez.
Több eseményen is részt veszek,
amiket már teljesítettem:
2011 - Az Anna Karenina éve
Vásárolj két könyvet - Kampány a magyar írókért
Olvassunk Jane Austentól
és amik folyamatban vannak:
Az Olvasás 7 Hete
Segíts, hogy az Éjvilág egén tündököljön a Holdvilág
Olvass és ikszelj! – avagy segítsd a szakdolgozót (bár azt hiszem ezt már teljesítettem, mert kitöltöttem a kérdőívet :D)

'Kitüntetések' ebben az egy évben:
- két blogos díj
- a novemberi moly-os rangsorban szerepelt a blogom
- nyertem Nita szülinapos játékán
- és Bartáh Katalin - A türkizkék hegedűjében szerepelt a véleményem az előző könyvéről

Köszönöm Nektek, hogy itt jártatok-jártok, olvastok, és nagyon örülök mikor írtok is :)))

4 megjegyzés:

  1. Nagyon boldog blogos Születésnapot! :)

    Mostanság egy kicsit eltűntem, de ígérem aktívabb leszek most már :)

    Egyébként elkezdtem olvasni Jane Austint, itt a te véleményed mérvadó volt :)

    Még egyszer sok ilyen aktív és boldog blogos évet kívánok :)

    puszi

    VálaszTörlés
  2. Linsy: köszi, remélem tetszeni fog Jane A.! :) Örök klasszikus, nem szabad kihagyni :)) Nagyon jól esik, hogy 'rávettelek', hogy olvass tőle! :))

    Köszönöm mindkettőtöknek a biztatást! :)

    VálaszTörlés
  3. Én is gratulálni szeretnék neked!A Jane Austen nálam alap!!! :) De ,talán tudod...
    Szép hétvégét!

    VálaszTörlés

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.