Sorozatfüggőség :)

április 26, 2010
Újabb kedvenc sorozatra akadtam: Szívek szállodája (Gilmore girls).
Tudom nem a legfrissebb darab; néhány részt régen láttam és halványan emlékeztem, hogy jó volt és pár napja elkezdtem nézni az első szezont.
A két főszereplő nagyon jópofa, és az egész sorozat humoros, jó nézni, nagyon tetszik a helyszín is, a városka és a házak is.
Nagyon jól választották ki a Rory-t, és Lorelai-t alakító színésznőket, mert nagyon hasonlítanak, el lehetne hinni, hogy anyát és lányát látjuk.
A 01x4-részben felfedeztem, hogy a 'csiltoni' irodalomtanárt, a 10.királyságban is játszó nagy kedvencem (Farkas) játssza. :)
Két külön kedvenc szereplőm: Michel - a francia akcentussal beszélő recepciós - eszméletlenül vicces, ahogy szinkronizálták, a másik Sookie - az ügyetlen, de nagyon aranyos séf (nagyon jó, amikor a zöldségszállító fickóval veszekszik :D ).

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.