Könyvrendelés

március 23, 2010
Múlt héten, szerdán rendeltem egy nagy csomag könyvet a bookline-ról, ma kaptam emailt, hogy megjött :D
A tapasztalataim a rendelésről:
Eddig még nem rendeltem ilyen nagy tételben könyveket, csak egyet-egyet, amit a boltokban nem találtam, de most 7 könyvet "vettem meg", ezek közül 6 antikvár és 2000ft alatti árú, egy pedig új ez 3300Ft lesz :)
Mivel nem vagyok sokat itthon és nem akarom, hogy a futár esetleg ne találjon meg: igénybe veszem a booklinebox szolgáltatást, vagyis az egyik kedvenc könyvesboltomba fog érkezni a csomagom és ott vehetem át :)

A bookline nagyon korrekt, ha bejelentkeztem az oldalra figyelni tudtam, hogy melyik könyvet sikerült már beszerezni, és elég gyorsan dolgoztak.
Szóval 5/5 pont nekik, szerintem ezután is csak tőlük rendelek :D

Ja és mit vettem?
- Coelho Veronika meg akar halni [Ez sajna elfogyott, mármint az a példány, amit én akartam venni :( ] + A piedra folyó partján ültem és sírtam
- Anne Rice - A hegedű
- Bronte - Jane Eyre
- Micheal Cunningham - Az órák
- Joanne Harris - Partvidékiek
- Jane Austen - Meggyőző érvek

1 megjegyzés:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.