Díjat kaptam

február 06, 2010


1.:Köszönöm Bloggerina Creepie-nek, aki gondolt rám, és elküldte.
2.:Kiteszem a logót az oldalra.
3.:Belinkelem, akitől kaptam ( Bloggerina Creepie)
4.:Írnom kell 7 dolgot magamról.
5.:Tovább adom ezt 7 blogtársamnak.
6.:Belinkelem ide az oldijukat.
7.:Megjegyzést hagyok náluk, hogy tudjanak a díjról.

1. Hát nagyon szépen köszönöm B. C.!!!
2. Kitettem :)
3. Belinkeltem
4. Na lássuk 7 jellemző:
-imádom a könyveket -ez sejthető volt,
-mióta a megismerkedtem a blogos olvasónaplószerű blogokkal megszállottan olvasom, és gyűjtöm a könyveket és az élményeimet itt szabadítom a világra
-feb. 7-én születtem, vízöntő vagyok
-kedvenc idegen nyelvem az angol
-magyar - informatikus könyvtáros szakra járok az egyetemen
-nem szeretem a nagy társaságokat, inkább visszahúzódó és a távolból megfigyelő típus vagyok :)
-öööö, csokifüggő vagyok :D

5. És akinek továbbadományoznám a díjaaat:
-Samu - szeretem olvasgatni az apró-cseprő beszámolóit, még ha nem is kommentelek :)
-Tinkmara - nagyon érdekesek az élménybeszámolói a tengerentúlról és nem utolsósorban gyönyörű fényképeket készít, és nagyon barátságos személy :)
-a Könyvmolyok blog - a könyvajánlóikat mindig elolvasom
-Twinform blog - a twilight sagával kapcsolatos infókat itt szerzem be
-Haylie - tetszik a fanfic-je
-Christine blogja(i) - gyönyörűek a képek,
és 7ik-ként még Christina Jane Austen-es blogja

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.