helyzetjelentés

december 19, 2009
Tegnap éjjel elkezdtem olvasni Az elveszett jelképet, pedig megígértem magamnak, hogy várok vele karácsonyig, de hát nem bírtam :D
Kb 60 oldalt olvastam el, az eddigi eseményekben sok hasonlóság van az Angyalok és démonok és A da Vinci kód között. Pl.: a gonosz ember - fura szadista hajlamú, önsanyargató. magánrepülők, titokzatos telefonhívások. Nagyon tetszett az, amikor Langdon egyetemi óráiról olvastam, nagyon érdekesen magyarázza el pl., hogy kik a szabadkőművesek. Főleg ezért szeretem Dan Brown könyveit, mert sok olyan dolgot megtudok, ami valóságos, és nem kell átrágnom magam szakkönyveken, hanem ő érdekfeszítő sztoriban elmagyarázza ezeket a dolgokat :)

Szintén tegnap elkezdtem (újra) megnézni az Igazából szerelem c. filmet, közelgő karácsonyra való tekintettel. Én annyira szeretem ezt a filmet, aki teheti nézze meg!!! :)
A történet decemberben játszódik, Londonban, sok (fő)szereplővel és érdekes, hogy valahogyan mind kapcsolatban állnak egymással (nekem fel se tűnt, hogy ki -kivel van ismeretségben, csak tegnap, amikor újra néztem :) ) Többet nem is írok ezt látni kell! :D

Jah és ha már helyzetjelentés: esik a hó nálunk. Nem örülök neki, mert karácsonykor viszont + 9-10 fok lesz! :S

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.