blogdizájn

október 08, 2009
Ismét alkottam, mivel elégedetlen voltam a blog hátterével :) Ezért erről az oldalról gyönyörűséges kis képeket összeszedegetve alkottam egy saját hátteret.

Mutatom itt is:
És végre hétvége! (nekem péntektől már hétvége van, mert nincs pénteken órám - hurrá!)
Bár sokat pihenni nem fogok, el kell olvasnom (v. legalábbis meg kell próbálnom elolvasni) az Ímígyen szóla Zarathustra - Nietzschétől, ami nagyon nem tetszik, egyelőre... De pozitívan állok a dolgokhoz: talán a következő fejezetek tetszeni fognak, majd megírom mire jutottam! :D
Emellett a Bűn és bűnhődést is olvasom, ami érdekes módon tetszik, pedig nem gondoltam volna! És persze ott van a sok kis apró feladat, mint tanulmányok olvasása, referátum - készítés (a kiselőadást csúfolják így az egyetemi szóhasználatban :D ) stb, stb ...

1 megjegyzés:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.