eső

szeptember 04, 2009
Egész nap esik. Ez olyan lehangoló, legszívesebben itt ülnék egész nap és olvasgatnék...
Elkezdtem olvasni Charlaine Harris - Inni és élni hagyni c. könyvét. Egyelőre még nem tudom tetszik e, de jó kritikákat olvastam róla a különféle könyvajánlós blogokban.
Amúgy örömmel látom, hogy milyen sok könyves, olvasónaplós blog van most a neten :) Bevallom az én blogom ezért is jött létre, én is meg akartam osztani a könyves, filmes élményeimet, még ha csak 1-2 ismerősöm olvassa is, akkor is jó, összefoglalni a tapasztalatokat.
Hotdogon van egy Anne Riceról szóló magazinom, abba is írtam egy cikket az Inni és életben hagyni könyvről.
Mostanában nagyon sok vámpíros könyv jelenik meg, a Twilight sikerén felbuzdulva, de pl. Charlaine 2001-ben már megjelentette ezt a könyvet, szóval jóval a twilight előtt. Nem akarom leszólni Stephenie Meyert, hiszen én is szeretem a könyveit, de szerintem sok lopott elemmel dolgozik, de becsülendő, hogy ennyire sikeres lettek a könyvei.
Ahogy ezen a blogon olvastam, mindenki Anne Rice és Stoker köpönyegéből bújt elő :) Aranyos, de szerintem igaz.

Nincsenek megjegyzések:

Te mit gondolsz? :)

Üzemeltető: Blogger.